דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מימון לרכב 

מאת    [ 18/03/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 3487 פעמים ]

ליסינג היא צורת מימון לרכב שמקלה על מי שאין לו את ההון הנדרש לקניית רכב חדש ומאפשרת ליהנות מדגמי המכוניות החדשים ביותר בפריסת תשלומים נוחה ומשתלמת, בסופה אף ניתנת האפשרות לרכוש את הרכב במחיר שלעולם לא תמצאו בצורה אחרת.

מי בכלל צריך מימון לרכב?

ישנן עסקאות ליסינג פרטי המתאימות ללקוחות פרטיים, אך רוב המשתמשים בליסינג הם חברות וארגונים. כאשר הם מעוניינים לרכוש צי כלי רכב וחסרים את ההון הדרוש לרכישתו, עסקאות המימון מאפשרות להן לרכוש את הרכבים החדשים והנוחים ביותר לעובדיהם, מבלי לפשוט את הרגל בעקבות ההוצאה. 

מימון לרכב – לא דרך חשבון הבנק שלכם

אתם בוודאי מנסים לחשב האם תוכלו לעמוד בעסקה בתנאי מסגרת האשראי שלכם. אם כן – אין צורך. חברות ליסינג המציעות מימון לרכב פועלות בצורת מימון חוץ בנקאית. הכוונה היא שהעסקה לא נעשית דרך מסגרת האשראי שהבנק מאפשר לכם, אלא דרך קו אשראי נפרד לגמרי שנפתח ביניכם לבין חברת המימון.

ליסינג מימוני

ליסינג מימוני הוא שיטת ליסינג שמאפשרת ללקוח לחכור רכב מחברת הליסינג למשך תקופה מוסכמת מראש. בתקופה זאת הרכב רשום על שם הלקוח, המשלם תשלומים חודשיים על החכירה ובסוף התקופה הוא רשאי לקנות את הרכב במחיר שסוכם מראש.

למה כדאי לבחור בליסינג מימוני כשיטת מימון לרכב?

אז אם אתם מחפשים שיטת מימון לרכב, למה שתבחרו דווקא ליסינג מימוני? ראשית – כי הרכב רשום על שמכם, מה שיפחית את ירידת הערך שלו וזה יבוא לטובתכם כשתרצו לרכוש אותו בתום תקופת ההחכרה. שנית, אם אתם חלק מחברה או עוסק מורשה, חברת הליסינג תספק לכם חשבוניות על כל התשלומים, עליהם תהיו זכאים להטבות מס.

ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי הוא עסקת מימון שבה הלקוח חוכר רכב לתקופה מוסכמת מראש, שלאורך כל אותה תקופה הלקוח משלם תשלומים חודשיים שגובהם סוכם גם הוא מראש. אז במה זה שונה מליסינג מימוני? במהלך כל אותה התקופה הרכב לא יהיה רשום על שם הלקוח אלא על שם חברת הליסינג שמחכירה אותו.

למה כדאי לבחור בליסינג תפעולי כשיטת מימון לרכב?

מתוך הבעלות של חברת הליסינג על הרכב נובע יתרון גדול מאוד – כל הוצאות האחזקה של הרכב, הרישוי, הטיפולים והביטוחים ייעשו על חשבון חברת הליסינג ובאחריותה המלאה. יתרון זה מתאים במיוחד עבור חברות וארגונים שמחפשים גורם מימון לרכב שגם ינהל את צי הרכבים שלהם ויאפשר להם להתפנות לפיתוח ולניהול החברה עצמה.

ומה עם מימון לרכב עבור המגזר הפרטי?

ישנם הרבה יתרונות להסכמי ליסינג במגזר העסקי, את זה כבר הבנו. אבל מה עם אדם פרטי שנמצא במהלך ההתאוששות מהמשבר הכלכלי העולמי והאישי שלו ומעוניין לקנות רכב? אותו אדם רוצה ליהנות מדגם חדש יחסית אך פשוט לא מסוגל לעמוד בהוצאה הזאת. האם הלוואה מהבנק היא הפתרון היחיד?

תמיד אפשר לבחור בליסינג פרטי

ליסינג פרטי הוא הפתרון. עם תשלומים חודשיים וריבית קבועה הנוחים יותר מהלוואה בבנק, עם תנאי החכרה כמעט זהים לאלו של המגזר העסקי וגמישות עוד יותר גדולה בפריסת תנאי התשלום. כמו לכל חברה או ארגון, גם לך מגיע למצוא מימון לרכב וליהנות מצורת תשלום שפויה, נוחה וברת ביצוע.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב